Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami domowymi we wsiach: Ksawery, Gołuchowo, części sołectw: Wildno, Chrostkowo, Chojno, Nowa Wieś, Adamowo i Stalmierz.
Numer ogłoszenia: 105163 - 2007;
data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: - obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Chrostkowo,
Chrostkowo 99,
87-602 Chrostkowo,
woj. kujawsko-pomorskie,
tel. 054 2870039, fax 054 2870039.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrostkowo.bazagmin.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów:
NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami domowymi we wsiach: Ksawery, Gołuchowo, części sołectw: Wildno, Chrostkowo, Chojno, Nowa Wieś, Adamowo i Stalmierz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w części gminy Chrostkowo. Zakłada się wykonanie sieci wodociągowej z przyłączami domowymi we wsiach: Ksawery, Gołuchowo, części sołectw: Wildno, Chrostkowo, Chojno, Nowa Wieś, Adamowo i Stalmierz.
Zamówienie obejmuje następujące główne elementy:
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
24.965 zł wniesione do dnia 18 lipca 2007 r.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie załączonych do oferty wykonawcy dokumentów. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.
Jeżeli w określonym terminie wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrostkowo.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Chrostkowo
Chrostkowo
87-602 Chrostkowo
e-mail: chrostkowo@bazagmin.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
NIE DOTYCZY
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
NIE DOTYCZY
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 10:00, miejsce:
W siedzibie zamawiającego -
Urząd Gminy Chrostkowo
87-602 Chrostkowo
Pokój Nr 31.
IV.3.5) Termin związania ofertą:
20.08.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Gmina ubiega się o pozyskanie środków w ramach Funduszu Wsparcia z budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Nr ogłoszenia UG.341-5/07 data zamieszczenia ogłoszenia 22 czerwca 2007 r.
data zamieszczenia: 22.06.2007
Zamieszczanie ogłoszenia: - obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Chrostkowo,
Chrostkowo 99,
87-602 Chrostkowo,
woj. kujawsko-pomorskie,
tel. 054 2870039, fax 054 2870039.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrostkowo.bazagmin.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów:
NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami domowymi we wsiach: Ksawery, Gołuchowo, części sołectw: Wildno, Chrostkowo, Chojno, Nowa Wieś, Adamowo i Stalmierz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w części gminy Chrostkowo. Zakłada się wykonanie sieci wodociągowej z przyłączami domowymi we wsiach: Ksawery, Gołuchowo, części sołectw: Wildno, Chrostkowo, Chojno, Nowa Wieś, Adamowo i Stalmierz.
Zamówienie obejmuje następujące główne elementy:
- rurociąg główny PCV 110 mm - 6.557 mb
- rurociąg główny PCV 90 mm - 9.355 mb
- rurociąg PE 50 mm - 1.405 mb
- rurociąg PE 40 mm - 3.189 mb
- rurociąg PE 32 mm - 404 mb
- przyłącza wodociągowe - 58 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7,
45.23.11.00-6,
45.23.11.10-9,
45.23.11.11-6,
45.23.11.12-3,
45.23.11.13-0,
45.23.21.00-3,
45.23.21.50-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
24.965 zł wniesione do dnia 18 lipca 2007 r.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, która posiada prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależy do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego.
- W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim charakterem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowę sieci wodnej lub kanalizacyjnej wraz z przyłączami co najmniej 5 tys. m każda.
- Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 zł.
- Udzielą minimum 3 lata gwarancji na wykonane roboty.
Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie załączonych do oferty wykonawcy dokumentów. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4 lub 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Za aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 lub 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych uznaje się informację wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum 3 roboty - o długości sieci nie mniejszej niż 5.000 m każda) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum dwie referencje).
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Wskazanie kierownika budowy oraz dołączenie dokumentów potwierdzających posiadanie aktualnych uprawnień budowlanych w branży zgodnej z przedmiotem zamówienia i upoważnienie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego.
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.)
- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia.
- zaświadczenie z właściwego organu podatkowego, właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.
Jeżeli w określonym terminie wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrostkowo.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Chrostkowo
Chrostkowo
87-602 Chrostkowo
e-mail: chrostkowo@bazagmin.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
NIE DOTYCZY
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
NIE DOTYCZY
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 10:00, miejsce:
W siedzibie zamawiającego -
Urząd Gminy Chrostkowo
87-602 Chrostkowo
Pokój Nr 31.
IV.3.5) Termin związania ofertą:
20.08.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Gmina ubiega się o pozyskanie środków w ramach Funduszu Wsparcia z budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Nr ogłoszenia UG.341-5/07 data zamieszczenia ogłoszenia 22 czerwca 2007 r.
Wyświetlono: 82