Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami domowymi we wsiach: Ksawery, Gołuchowo, części sołectw: Wildno, Chrostkowo, Chojno, Nowa Wieś, Adamowo i Stalmierz.

Numer ogłoszenia: 105163 - 2007;
data zamieszczenia: 22.06.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: - obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Chrostkowo,
Chrostkowo 99,
87-602 Chrostkowo,
woj. kujawsko-pomorskie,
tel. 054 2870039, fax 054 2870039.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrostkowo.bazagmin.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów:
NIE DOTYCZY

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami domowymi we wsiach: Ksawery, Gołuchowo, części sołectw: Wildno, Chrostkowo, Chojno, Nowa Wieś, Adamowo i Stalmierz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w części gminy Chrostkowo. Zakłada się wykonanie sieci wodociągowej z przyłączami domowymi we wsiach: Ksawery, Gołuchowo, części sołectw: Wildno, Chrostkowo, Chojno, Nowa Wieś, Adamowo i Stalmierz.

Zamówienie obejmuje następujące główne elementy:
  • rurociąg główny PCV 110 mm - 6.557 mb
  • rurociąg główny PCV 90 mm - 9.355 mb
  • rurociąg PE 50 mm - 1.405 mb
  • rurociąg PE 40 mm - 3.189 mb
  • rurociąg PE 32 mm - 404 mb
  • przyłącza wodociągowe - 58 szt.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7,
45.23.11.00-6,
45.23.11.10-9,
45.23.11.11-6,
45.23.11.12-3,
45.23.11.13-0,
45.23.21.00-3,
45.23.21.50-8.



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
24.965 zł wniesione do dnia 18 lipca 2007 r.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, która posiada prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależy do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego.
  3. W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim charakterem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowę sieci wodnej lub kanalizacyjnej wraz z przyłączami co najmniej 5 tys. m każda.
  4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 zł.
  5. Udzielą minimum 3 lata gwarancji na wykonane roboty.

Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie załączonych do oferty wykonawcy dokumentów. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  4. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4 lub 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
    Za aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 lub 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych uznaje się informację wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  5. wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum 3 roboty - o długości sieci nie mniejszej niż 5.000 m każda) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum dwie referencje).
  6. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Wskazanie kierownika budowy oraz dołączenie dokumentów potwierdzających posiadanie aktualnych uprawnień budowlanych w branży zgodnej z przedmiotem zamówienia i upoważnienie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego.
  7. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.)
  8. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia.
  9. zaświadczenie z właściwego organu podatkowego, właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.
Jeżeli w określonym terminie wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrostkowo.bazagmin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Chrostkowo
Chrostkowo
87-602 Chrostkowo
e-mail: chrostkowo@bazagmin.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
NIE DOTYCZY

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
NIE DOTYCZY

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 10:00, miejsce:
W siedzibie zamawiającego -
Urząd Gminy Chrostkowo
87-602 Chrostkowo
Pokój Nr 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą:
20.08.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Gmina ubiega się o pozyskanie środków w ramach Funduszu Wsparcia z budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego


Nr ogłoszenia UG.341-5/07 data zamieszczenia ogłoszenia 22 czerwca 2007 r.



Wyświetlono: 82

Facebook.com X.com

Załączniki