Wyposażenie gminnego Domu Kultury w Chrostkowie w meble oraz zestaw wyposażenia szatni.
Ogłoszenie o zamówieniu
(zgodnie z art. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych - CPV 39.15.00.00-8)
I. Przedmiot zamówienia:
Wyposażenie gminnego Domu Kultury w Chrostkowie w meble oraz zestaw wyposażenia szatni.
Zamawiający:
Gmina Chrostkowo, Chrostkowo 99, 87-602 Chrostkowo, tel. 54/2870039, WWW.chrostkowo.bazagmin.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 oraz 39-46 Prawa zamówień publicznych. Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
a. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r., Dz. U. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.)
b. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądac zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm.)
c. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz. U. Nr 241, poz. 1763)
d. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz. U. Nr 741, poz. 1762)
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest w wyposażenie gminnego Domu Kultury w Chrostkowie w meble oraz zestaw wyposażenia szatni. W ramach projektu zostaną zakupione stoły, krzesła, mównica, biurko komputerowe, meble kuchenne i zestaw wyposażenia szatni. Szczegółowe dane zawiera załącznik nr 4 do specyfikacji.
IV. Zamówienia częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwośc udzielenia zamówień uzupełniających nie przekraczających 50% wartości zamówienia.
VI. Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VII.Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia 15.12.2009r.
VIII. Warunki udziału w postępowaniu:
a. Warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegac się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
i. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
ii. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
iii. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
iv. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
b. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
i. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
ii. wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji
iii. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
iv. wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
v. wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
c. Zamawiający odrzuca ofertę, która:
i. jest niezgodna z ustawą
ii. jej treśc nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawa zamówień publicznych
iii. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
iv. zawiera rażącą niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
v. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
vi. zawiera błędy w obliczaniu ceny
vii. w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3
viii. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
IX. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyc wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
a. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlego wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2009r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
i. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.
ii. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
iii. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik 2.
iv. zestawienie wyposażenia do wyceny zawierające elementy zgodnie z kosztorysem stanowiącym załącznik nr 4.
b. wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodnośc z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem „za zgodnośc z oryginałem”.
X. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
a. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują sobie pisemnie.
b. Każdy wykonawca ma prawo zwrócic się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres: Urząd Gminy Chrostkowo, Chrostkowo 99, 87-602 Chrostkowo.
c. Wszelkie informacje dotyczące podjętych przez zamawiającego czynności będą przekazywane Wykonawcom na piśmie, a ponadto w uzasadnionych przypadkach, w szczególności braku adresu Wykonawców, umieszczane na stronie internetowej Zamawiającego: WWW.chrostkowo.bazagmin.pl
d. Zamawiający nie przewiduje zorganizowanych spotkań z wykonawcami.
XI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami w sprawach procedury przetargowej: Roland Jankowski, tel. 54/2870039
XII.Wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
XIII. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu ostatecznego terminu do składania ofert.
XIV. Opis przygotowania oferty
a. Przygotowanie oferty:
i. oferta musi być sporządzona w języku polskim
ii. koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę
iii. wykonawca może złożyc w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę
iv. oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa
v. jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyc właściwe umocowanie prawne
vi. oferta powinna zawierac wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji
vii. dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorami – załącznikami, a w szczególności zawierac wszystkie informacje oraz dane
viii. poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę
ix. wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości de kompletacji zawartości oferty
b. Złożenie oferty:
i. ofertę należy złożyc w nieprzezroczystym opakowaniu/zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Chrostkowo
Chrostkowo 99, 87-602 Chrostkowo
sekretariat
ii. koperta/opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres siedziby zamawiającego
Urząd Gminy Chrostkowo
Chrostkowo 99, 87-602 Chrostkowo
c. Oznakowanie oferty:
i. ofertę należy złożyc w dwóch zamkniętych kopertach:
1. koperta wewnętrzna
<<nazwa wykonawcy i jego adres>>
<<nazwa zamawiającego i jego adres>>
<<Oferta w trybie przetargu nieograniczonego na Wyposażenie gminnego Domu Kultury w Chrostkowie w meble oraz zestaw wyposażenia szatni>>
2. koperta zewnętrzna
<<nazwa zamawiającego i jego adres>>
<<Oferta w trybie przetargu nieograniczonego na Wyposażenie gminnego Domu Kultury w Chrostkowie w meble oraz zestaw wyposażenia szatni. Nie otwierac przed dniem 18.11.2009r., godz. 10:15”
XV.Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
a. oferty należy składac w siedzibie zamawiającego:
URZĄD GMINY CHROSTKOWO, CHROSTKOWO 99, 87-602 CHROSTKOWO
SEKRETARIAT, DO DNIA 18.11.2009r., GODZ. 10:00
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.
b. miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego:
URZĄD GMINY CHROSTKOWO, CHROSTKOWO 99, 87-602 CHROSTKOWO
SEKRETARIAT, DNIA 18.11.2009r., GODZ. 10:15
c. sesja otwarcia ofert: Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający przekaże zabranym wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyc na sfinansowanie zamówienia. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji
XVI. Opis sposobu obliczenia ceny
a. cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeżeli występuje
b. cena podana w ofercie powinna obejmowac wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia
c. cena może być tylko jedna
d. cena nie ulega zmianie przez okres ważności ofert (związania)
XVII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia:
Rozliczenia między zamawiającym, a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
XVIII. Kryteria oceny ofert
a. kryteria oceny ofert: wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów CENA=100%
b. zastosowane wzory do obliczenia punktowego: wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium ceny: CENA=100%, Oferta o najkorzystniejszej cenie otrzyma 100%. Pozostałe oferty:
cena oferty najkorzystniejszej
wartośc punktowa = ------------------------------------------------ x 100
cena oferty badanej
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartośc punktowa oferty.
c. wynik: oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilośc punktów.
XIX. Informacja o formalnościach, jakie winny zostać dopełnione przez wykonawcę w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
a. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7dni od przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
b. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że nie zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych.
XX. Warunki umowy
a. Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.
b. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem, bądź telefonicznie
c. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających
z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
d. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik
nr 3
XXI. Środki ochrony prawnej: Środki ochrony prawnej wnoszone są przez Wykonawcę zgodnie z zapisami rozdziału 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
XXII. Ogłoszenia wyników przetargu
Wyniki postępowania zostaną ogłoszone zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. Niezależnie od ogłoszenia wyników wszyscy wykonawcy uczestniczący w postępowaniu o zamówienie publiczne zostaną powiadomieni w formie pisemnej.
XXIV. Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.
XXV. Załączniki
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie wykonawcy
3. Wzór umowy
4. Zestawienie wyposażenia do wyceny
Zapraszam do wzięcia udziału w przetargu!
Z poważaniem
Elżbieta Mazanowska
Wójt Gminy Chrostkowo
Wyświetlono: 109